Go'morgon :)

Hej! Nu sitter jag här hos Sandra och vi har nyss vaknat typ. Chhattar lite med Ida på msn, är inne på pea.. och inte så mycket mer :)

Igår åt vi ju kräftor. Sandras pappa hade glömt lägga fram dom ur frysen så att dom skulle tina. Så när vi kom hem fick vi snabbtina dom, det gjorde vi genom att först lägga dom i kallt/ljummet vatten, sen micra dom lite (!) sen hade vi dom i lite varmare vatten. Det blev inte så jättebra! Sandras pappa tyckte vi hade förstört kräftorna och att dom bara smakade vatten XD Men vi tyckte dom var goda ;) Vi var tre personer som käkade upp ett helt kilo kräftor och två vitlöksbröd :D Haha!

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra,.. Äta upp vårat godis, kanske? Jag köpte typ asmycket godis igår, sen blev jag så mätt på på kräftorna och det, så jag åt typ ingenting XD

Kram Alma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0