Svininfluensa vaccinet - taget :)


Bild lånad från google.

Hej! Idag tog jag sprutan mot svininfluensan! Själva sticket gjorde inte speciellt ont men efter blev jag lite snurrig, fick feber (?), ont i huvudet och amen. Men nu mår jag ganska bra igen :)

Men en (eller två..) saker var sjkt pinsamma idag! När jag lite snurrig (lite svimfärdig) och så, men det var absolut ingen fara eller så, jag skulle inte svimma, behövde bara vila ett tag. Men Stina (svenskalärare) sa åt mig att gå in och lägga mig på soffan inne på svenskan och vila lite. Okej, tänkte jag. När vi kom in där satt typ hela min klass och några från min paralellklass där och jobbade. Stina ba: "Victoria och Moa, flytta på er, där ska Alma ligga och vila för hon håller på att svimma!" Inför hela klassen! Alla ba" Vaa?, svimmar hon?!" massa sånt, men det var ju egentligen ingen fara alls.. -.- 
Sen efter ett tag när hon stod och pratade inför hela klassen sa hon högt inför alla "Alma, hur mår du nu?" .. pinsamt. 

Blogagr igen snart, Pussss! <3  

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Stackare, fast det går nog över snart. Brukar ju vara så med vaccin. =)

2009-11-12 @ 15:54:18
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-11-16 @ 14:11:05
URL: http://byblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0