NU ska jag skriva!

Ciao! :P Hann ju inte skriva igår, men nu ska jag skriva; ganska långt! :D Ha rvarit i Örebro i helgen, hos mammas släkt. Eftersom våran hund Vilja är min mosters hund egentligen så ska hon få sin sista kull med valpar där. Så igår parade hon sig, och nu ska hon bo där i fyra månader. Der kommer bli tomt ;(

Just nu håller jag på och laddar in bilder till datorn fårn kameran. Tog en del fina naturbilder och en del fina på Ellen, men också mycket drivbilder med kusin Malin ;)

Vi hann inte göra så mycket i Örebro den här helgen, eftersom vi åkte på lördagen. Jag sov hos Malin (kusin, som sagt), vi var uppe till ungefär två och sen skulle vi upp halv åtta för hon skulle iväg och rida. Snacka om att jag var trött sen? :P


Malin och jag i helgen. Obs, drivbild.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv; Ja, det är sjukt :c Hur kan de leva med sig själva egentligen, värdelösa människor som verkligen förstör sååå mycket för andra utan att ens bry sig :'(



Får jag fråga dig bara vart du hittade min blogg? :) Tänkte mest på att det är ovanligt många, speciellt fotobloggare, som kommenterat idag, om det var någon som länkat min blogg eller nåt..? Fick en chock när jag kom hem och hade över 60 nya kommentarer sen imorse :') haha, inte varje dag det händer liksom..

2009-12-07 @ 19:34:26
URL: http://ohstlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0