tjugoandra september tvåtusennio

Hej!<3 Visst blev mitt lilla handskriva inlägg fint? ;) Haha, hade så tråkigt.. måste säga till pappa att han måste ändra dom där tidsinställningara..

Har ni hört, igår va ju den planerade dagen då Stina-Lee skulle föda? Men det har inte kommit nån liten flicka än.. Längtar och hoppas det går bra för hennes skull!

Idag har jag inte gjort något speciellt i skolan.. slutade tidigt, 13.20 :D Men imorgon slutar jag 15.30 -.-'
Ikväll ska jag nog inte göra så mycket heller, mormor har åkt och mamma och pappa kommer hem om ca två timmar. Ska bli kul! Att dom har varit i fjällen och vandrat, kanske är bra att berätta också ;)

Hörni, jag har lite dålig fantasi just nu, vet liksom inte vad jag ska skriva om. Så om det är något inlägg eller någon kategori ni gillar extra mycket i min blogg så kan ni gärna meddela mig om det så att jag kan skriva lite extra om just det! Eller så kan ni helt enkelt säga vad ni gillar att läsa om :)

Ny teckning kommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0