Snart Go'natt <3

Hej igen! Vet att klockan inte är så mycket, men jag är verkligen trött och har ändå inget att göra uppe. Ska snart gå och lägga mig och läsa lite mer i "Sandor/Ida". Vi ska ha läst ut den den 16/9, det är typ svenskaläxa :) Vi får skitmycket läxor i skolan nu.. -.-' Fast vi "nyss" har börjat.. ;)

Har inte så mycket att skriva om.. skriv gärna en kommentar och berätta vad ni vill läsa om! Men i framtiden kommer jag nog lägga upp mycket foton, både naturbilder, bilder på kompisar, "dagens outfit"-bilder, shopping-bilder m.m. Och så kommer jag förmodligen lägga upp fler teckningar :D Dom får ni gärna kommentera och ge mig lite konstruktiv kritik på :)

Nu får alla sova så gott, drömma så sött, Go'natt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe förstod det:)

sov gott

2009-09-04 @ 22:20:27
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0