Nya trenden - "Dagens Middag" ;)

Hej! haha, nu kom jag på en smart liten ny grej va? Istället för en "Dagens oufit" kör jag en "Dagens Middag" idag! Kanske inte något för den som inte är så matintresserad, då kanske det blir typ såhär; " Hej, idag har jag ätit nudlar. Ingredienser: Ett paket nudlar." Haha, lite att överdriva kanske men.. nästan ^^


Idag åt jag alltså kortfattat räkor, "sallad" och börd. Och Fanta Exotic såklart ;) Fast den drack jag ju iochförsig..

Vanliga räkor, "sallad" av tärnat äpple, avocado, gurka, rödlök, cream fraice och majonnäs. Gott bröd hade pappa köpt också, någonstans.. ;) 

Om ni undrar vart musslorna kommer in i bilden så var det så att mamam och pappa åt det, men inte jag, för det är äckligt! ^.^

Nu skajag kolla på IDOL! PUSS <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0