Oseriös pippilotta...


Jag igår innan Lotta m. familj kom. Fyra flätor har jag för att håret skulle bli vågigt, inte för att jag tycker fyra flätor är speciellt snyggt ;)


Hej! Igår kväll blev en lyckad kväll. Jag och Ellen fick stå för efterrätten, det blev panacotta med vit choklad och hallon. SÅ GOTT! :D

Ungefär kl. 17 idag ska jag, Emma och Sofia hem till Issa. Där ska vi sova inatt, och ha en liten mysig tjejkväll ;) Det ska bli roligt!
Resten av fmiljen har stuckit iväg på julmarknad nu, men jag pallar inte följa med. Dels för att det är för tidigt än, och dels för att den är så bra fotoväder idag, så jag vill stanna hemma :P

Skriver nog något inlägg till senare, när jag har varit ute och fotat lite.
Pusss ! <3


Kommentarer
Postat av: ' * ♥ . p o u l i n e . ♥ * '

hihi , sötis på dej! :D

2009-12-01 @ 14:14:47
URL: http://poulines.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0