Ofrivillig brandövning


© - Från arkivet. Tyckte den kändes lite "eldig" så den kanske passar i det här inlägget... :)


Hej! Ska börja med att tacka alla som har röstat och svarat på frågorna angående cernitlere-smyckena. Tack! :D

Idag när vi hade NO i bildsalen (pågrund av att läraren var borta, då hade vi bildläraren och då var vi i bildsalen ;)). Helt plötsligt började det tjuta. Brandlarm, tänkte jag direkt. Malin (läraren) sa "Det är brandlarmet, ni måste ut!". Alla började gå ner för trappan, och ut genom dörren. Det seriöst strömmade ut folk ut porten! Alla sprang ut mot fotbollsplanen och började ställa upp sig klassvis. Jag glömde ta med min kofta, så jag stod i bara en kortämad tunika och strumpbyxor. Höll på att frysa ihjäl! Lucy (spanskalärare) frågade om jag vill låna hennes kofta, det gjorde jag ;) Men jag hann inte ha den så länge förrän vi fick gå in igen. Det var tydligen ingen brand, vilket jag förrstod rätt snabbt.  

Nä vi sedan kom in och satte oss igen fick vi höra att någon bara hade bränt ett par pepparkakor i ugnen. Hehe,.. 

Skriver mer sen, kanske lägger upp en "Dagens outfit" också. Pusss!<3
 

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Tack :)



Vad roligt, visst är dom söta? :D Kram

2009-11-18 @ 17:51:16
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Pyromanen

Haha, det va faktiskt bullar. Jag låg o stirrade i taket o lyssnade på musik när de gick

2009-11-19 @ 10:35:04
Postat av: Avspända Ted

Nä, inte stressa, man ska hämta jackan, o gå ut lite sakta

2009-11-19 @ 10:37:29
Postat av: Anonym

Nä, inte stressa, man ska hämta jackan, o gå ut lite sakta

2009-11-19 @ 10:37:56
Postat av: lollo

De va typ någon såndär särskola som typ hade hemkunskap och brände bullar XD

2009-11-19 @ 22:05:50
URL: http://coqoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0