Nu ska jag ut och bada, i en SJÖ!


Bild lånad från google.

Hej! :D Nu ska jag med familj snart iväg till en sjö, och bada! Men först ska vi typ basta i 2 timmar ;) Haha, jag kommer frysa ihjäl. Brukar inte frysa, men tänk, det är november ! Pappa bara " Nej då, det är inte kallt när man har suttit så länge i bastun innan ", och mamma " Du brukar ju bada fast det är jättekallt i luften sommarn ". Men hallå, det är ju på sommarn! Det är för fan vinter nu!! 

Men jag lovar, jag ska göra det, och det kommer bilder :D

Pusss!<3  





Kommentarer
Postat av: Nybadade Ted

Shit, vad jag e avis! DU kommer inte frysa, in och ut en gång, sen har du konstant kroppstemeratur

2009-11-08 @ 15:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0