Det är kallt, det är snart december, det är mörkt...

... Men det är ju en sak som fattas! SNÖ! I want snow, now now now, snow snow snow :D

Brukar ju ladda upp en bild som passar till inlägget, men jag har typ inga bilder med snö. Jag var inte så fotointresserad förra vintern. Men nu längtar jag som tusan, man kan ju sa så fina kort då!

Men nu kommer lite mer bilder från helgen iallfall;


Snacka om att det var dimmigt när vi vaknade, och dimman la sig inte förrän på eftermiddagen.


Emma sötis ♥


Vi är ute med Issas supersöta rottweilers (stavning?), hon ahr tre stycken! :)



Nu ska jag nog äta snart, sen kanske jag skriver lite till :) Puss! <3






Kommentarer
Postat av: Jozzie

Då kanske vi ser varandra ;D Men Alma då x)



Kram

2009-11-30 @ 17:45:37
URL: http://jozzlie.blogg.se/
Postat av: Emma

Fy fan vad ful jag är!! <333

2009-12-01 @ 19:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0