Sorry för oaktivitet.. ;)

Hej! <3 Nu har jag ju inte varit så aktiv senaste dagarna, men det beror till största delen på att det är så mycket SKOLA!! Vi går tyill typ halv fyra på dagarna, sen är det massa läxor -.-' Men men, jag får skriva när jag har tid.. :)

Men en sak är lite tråkig, det verkar inte som om alla mina gamla läsare har hittat hit..? Ni som läser, tipsa gärna kompisar om min blogg, så kanske ni får en länkning! :) Jag går också oftast med på länkbytningar, som innebär att du lägger upp mig på din länklista och jag lägger upp dig. Så det är bara och skriva en kommentar och fråga :)

Snart ska jag på friidrotten igen.. Jag vill sluta men ändå inte..

Anledningar varför jag vill sluta på friidrotten:

♥ Det tar mycket tid, speciellt nu måste jag ha mer tid till läxor och skolan.
♥ Det är jobbigt ibland, eller jag är oftast ganska trött när jag kommer hem.
♥ Jag vill ha mer tid till att va med kompisar.

Anledningar till varför jag vill gå kvar:

♥ Det är oftast roligt när jag väl kommer dit.
♥ Det är ju bra att gå på någit, jag menar, annars känner jag mig slö XD
♥ Jag träffar lite kompisar där :)

Ja,.. vi får se hur det blir, det känns fel att bara gå ibland..

Tänkte försöka ladda upp bilderna som Mika och jag tog i helgen nu :)

Kram Alma! <3

Kommentarer
Postat av: emms

oh jag vill byta länkning^^ kan sätta dig i slutet av ett inlägg också fall du vill^^ eller jag gör det nu iställe, annars glömmer jag:P



kram

2009-09-09 @ 22:58:00
URL: http://askerkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0