090928

Hej!<3 Har nyss varit med Emma, Timmy och Tobbe. Efter skolan stack vi ner till IP och kollade lite när dom spelade fotboll :) Sen cyklade vi hem till mig och kollade på Adam&Eva (xD), åt, satt vid datorn och lite annat..

Lite bilder från dagen kommer nu,.. mest från IP.



Emma, sötnos <3



Timmy.. ;)



Tobbe :)



Gräs. xD



Jag i Emmas skor :D



Emma tog fin bild på solen <3



Dit, längst upp klättrade jag! :O



Jag,.. a'



Emma barfota i bara linne, det var asvarmt!



Billi i skolan idag, kommer sakna dig när du åker till... öh,.. kommer inte ihåg xD Något varmt land iallfall, på torsadag ;) <3

Alla bilder är tagna av mig med min mobilkamera.

Kram Alma <33



Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: hihi okej :D

2009-09-28 @ 20:19:28
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0