Svar till frågestunden!

Nu kommer svaren! Tack så jättemycket för alla frågor, trodde verkligen inte det skulle bli såhär många! Räknade ihop det till 22 frågor, det är helt sjukt! Tack! :D



Vilka är dina favorit bloggar?
Svar: Dom bloggarna jag absolut följer är faktiskt bara poulines och haidis, men sen kollar jag in väldigt många andra bloggar då och då.

Berätta om Din koppling till idrott( om Du har någon)?
Svar: Jag går på friidrott tre timmar i veckan, och skolgympan såklart ;)

Varför är katter det goaste husdjuret?
Svar: Visst är katter mysiga, men själv tycker jag nog mest om hundar ^^

Hur många tjejer i olika åldrar är det som bloggar?( Jag har ingen aning själv)
Svar: Tyvärr har inte jag heller någon aning..

Vem/Vilka gillar du i klassen?(som kompisar)?
Svar: Dom flesta faktiskt :)

Vilken är din favoritfärg?
Svar: Typ korall, lila och lime.

Vad skulle du välja om du var tvungen att va emo eller fjortis?
Svar: Haha, sandra vilken fråga xD Fjortis tror jag (om det bara gäller utseendet).

Tycker du att vi är bra vänner? :)
Svar: Ja :)

Vad anser du om hårspray?
Svar: Ja, hårspray är väl alltid bra, om man inte tar för mycket ;)

Är du klimat-smart?
Svar: Jag måste faktiskt säga att jag tycker jag är ganska klimatsmart! Äter nästan bara ekologiskt, åker buss eller cyklar till skolan m.m.

Va vill du bli när du blir äldre ? ;)
Svar: Illustratör, fotograf, författare eller journalist :)

Vilka skola går du i?=)
Svar: Det vill jag helst inte tala om :)

Har du ljugit för nån som du verklligen har ångrat?
Svar: Det har jag nog..

Har du varit blond XD
Svar: Nej ;)

Hur gammal e du?
Svar: 13.

Håller du på med sport?=D
Svar: Ja, friidrott.

Var shoppar du hellst?
Svar: H&M, Gina tricot och Bikbok :)

Och vilket plagg står högst på shoppinglistan just nu? :)
Svar: Kanske en ny mysig vinterjacka!

kamel eller häst?
Svar: Haha, häst! ;)

modeblogg eller rolig blogg?
Svar: Modeblogg.

regn eller hagel?
Svar: Helst inget :P

svart eller vitt ? ^^
svar: Vitt :)


PUSS <3


Uppdatering: Shit, nytt stiatistikredkord igår också! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0