Mer höst :D

Hej! Idag innan middagen gick jag ut och tog lite mer höstbilder.


© Alla bilder är tagna av mig

Juste, idag var ju Stina (lärare) sjuk. Vi har henne båd ei tyska och svenska. Egenltigen skulle vi gå till 15.30 idag (-.-) men eftersom hon var sjuk och svensk avar sista lektionen så fikc vi sluta 14.00 istället! Då hann jag med bussen som gick 14.10 också, sjukt bra! :D

Nu ska snart mamma och jag iväg och handla, för Sandra och jag ska baka cupcakes imorn. Alla i tyska-gruppen ska baka till alla och ta med på fredag. Vi kommer typ svulla ihjäl oss, för vi är ca 18 stycken xD

PUSS <3

Kommentarer
Postat av: n e l l y . [FOTOBLOGG]

sv; tack detsamma! :) nae inte så hämskt mycket, svarar på kommentaren och sjunger ^^ du då? :D

kram !

2009-10-21 @ 17:53:31
URL: http://justmenelly.blogg.se/
Postat av: lisahanna [FOTOBLOGG]

hih okej:)

superfina bilder, <3

2009-10-21 @ 17:57:25
URL: http://lisahannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0